czwartek, 24 sierpnia 2017

Omlet z diety z brzoskwinią i sosem o smaku jagód

Składniki:

  • Płatki owsiane - 3 łyżki (25 g)
  • Mąka pełnoziarnista - 0,25 szklanki (35 g)
  • Jaja - 3 średnie (140 g)
  • Oliwa z oliwek - 2 łyżki (14 g)
  • Jogurt naturalny 2% - 1,5 łyżki (40 g)
  • Masło orzechowe- ok 2,5 łyżki (25 g)
  • Brzoskwinie - 2 małe sztuki 

Sposób przygotowania:

1. Płatki owsiane zalej wrzątkiem według instrukcji na opakowaniu.
2. Oddziel białko od żółtka, a następnie ubij na sztywną pianę.
3. Do przygotowanych płatków owsianych dodaj mąkę żytnią i wymieszaj z żółtkami oraz jogurtem.
4. Uzyskaną masę dodaj do ubitych białek.
5. Na patelni rozgrzej oliwę z oliwek.
6. Ciasto smaż na rozgrzanej patelni pod przykryciem.
7. Omlet podawaj posmarowany masłem orzechowym z pokrojoną  w plasterki brzoskwinią
8. Polej sosem jagodowym


Sos:
  1 miarka Berry Boost  do kupienia tutaj...
jogurt naturalny 5 łyżek
Kod:Wojtigotuje15 daje wam 15% rabatu na produkty z Naturalmojo


środa, 23 sierpnia 2017

Fit Owsianka z brzoskwinią i wiórkami kokosowymi

WARTOŚCI ODŻYWCZE:

Energia: 655 kcal
Białko: 21 g
Tłuszcz: 27 g
Węglowodany: 82 g

SKŁADNIKI:

Płatki owsiane - 8,5 łyżki (85 g)
Wiórki kokosowe - 4,5 łyżki (25 g)
Jogurt naturalny 2% - 0,75 szklanki (170 g)
Brzoskwinia - 2 duże sztuki (190 g)

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

1. Płatki owsiane zalej niewielką ilością wrzątku, tuż nad poziom płatków.
2. Odstaw na 2-5 minut do napęcznienia.
3. Dodaj jogurt, pokrojoną w plastry brzoskwinię oraz wiórki kokosowe.

Jak zabieram posiłki do pracy ? Na wyjazdy itd ? zamówiłem bardzo praktyczny zestaw polecam dla osób które cenią praktyczność i swobodę a chcą zabierać swoje posiłki ze sobą

Na trening do pracy szkoły Bardzo praktyczne torby i pojemniki na jedzonko w wersji do biura "ekskluzywna" i na luzie bardziej "sportowa" kod rabatowy FitWojti  rabat 5% NA CAŁY ASORTYMENT http://mobilitybag.pl



Na skróty:


wtorek, 22 sierpnia 2017

Zdrowy koktajl witalności

Zdrowy koktajl witalności który znakomicie wpływa na organizm ponieważ zawiera bardzo dużo cennych witamin i minerałów w sumie zamówiłem go z ciekawości a teraz każdego dnia czekam z niecierpliwością kiedy go wypiję zamiast kawy tak lepiej pobudza niż kawa dzięki guaranie którą zawiera dlatego jestem wydajniejszy w pracy.
Pomaga mi też w moim procesie utrzymywania wagi po jej redukcji o ponad 35 kg !!!
Polecam wszystkim zapoznać się z jego właściwościami które można by opisywać dosyć długo ale najprościej będzie kiedy zaczniecie go moi drodzy pić sami.

To jedna z opinii znajomych którzy stosują koktajl witalności :

„Od wielu lat nieskutecznie próbuję schudnąć, jestem jedną z tych osób, które kupują wszystkie nowe książki, przetestowały większość tabletek i większość popularnych i tych mniej znanych diet. Wiele razy udawało mi się obniżać wagę, jednak zawsze było to okupione jakimś poświęceniem, albo jadłam rzeczy, ktore mi nie smakowały, albo się głodziłam, albo musiałam poświęcać sporo czasu lub pieniędzy na przygotowanie posiłków. Koktajle likwidują wszystkie te problemy i dzięki nim udaje mi się podobać się sobie bez poświęcenia : ) „   

Sam smak jest do zaakceptowani ale ja wpadłem na pomysł żeby go lekko zmienić i dodaję często do gotowego koktajlu w saszetkach jeden z poniższych owoców lub dwa według gustów smakowych możecie sami ocenić co przypadnie Wam do gustu:

brzoskwinie
jabłko
kiwi
banany
pomarańczę
winogron

KOD: WG5CSW zapisz go lub skopiuj to unikalny kod dla Fanów Bloga

kod uprawnia do zniżki 10pln na zakupy powyżej 40zł. Kupując wpisujesz kod na stronie zakupowej (po kliknięciu w koszyku zamawiam)

więcej informacji tutaj 


Na skróty:




środa, 16 sierpnia 2017

Fit chlebek z sezamem


 Sprawdzony przepis kilkadziesiąt razy z lekką modyfikacją
 
Składniki
  • 400 g mąki pszennej razowej 100g kukurydzianej 100g ryżowej razem 600g
  • 60 gram drożdży
  • łyżeczka miodu
  • 1,5 łyżeczki soli
  • 300 ml letniej wody około 45 stopni
  • łyżka oliwy/oleju roślinnego
dalej …
  1. Mąkę wsypujemy do misy, dodajemy miód, sól i drożdże plus łyżeczka sezamu i łyżeczka do posypania przed włożeniem do piekarnika.
  2. Wlewamy letnią wodę z oliwą i zaczynamy wyrabiać ciasto.
  3. Po kilku minutach przekładamy ciasto do formy keksówki (u mnie 12×24 cm) posmarowanej tłuszczem i posypanej mąką. Wierzch ciasta wyrównujemy. Formę przykrywamy, stawiamy w ciepłym miejscu na około 60 minut.
  4. Piekarnik rozgrzewamy do 200 stopni. Wkładamy chleb w formie do rozgrzanego piekarnika. Pieczemy 40 minut. Ostatnie 10 minut na 220 stopni przypiekałem górę chlebka.
  5. Wyciągamy z formy i studzimy na kuchennej kratce ja zawsze smaruję pędzelkiem wodą żeby skórka nie była twarda.
Smacznego


czwartek, 10 sierpnia 2017

Fit omleto naleśniki z owocami

Lubicie sosy czekoladowe ? Dzisiaj po treningu zrobiłem naleśnika razowego ale na grubym cieście z owocami brzoskwinia i jabłko a sos powstał z Fit Chocolate od @naturalmojo_pl i jogurtu naturalnego pycha... i powiem tak nie jest słodki więc przypadł mi do gustu.Polecam wypróbować jeśli marzycie o fit sixpack itd warto spróbować.Na zakup śmiało możecie wykorzystać do woli ile dusza zapragnie Kod:Wojtigotuje15 daje wam 15% rabatu

Przygotowanie

SKŁADNIKI:

Mąka pełnoziarnista - 0,5 szklanki (60 g)
Jaja - (14 g)
Oliwa z oliwek - 2 łyżki (14 g)
Woda mineralna - 0,5 szklanki (80 g)
Gruszka / Jabłko/Brzoskwinia - u mnie jabłko i brzoskwinia
Jogurt naturalny
Fit Chocolate

Przygotowanie ciasta:

1. Mąkę, wodę, jaja  wymieszaj ze sobą do uzyskania gładkiej konsystencji, a następnie odstaw na kilka minut.
2. Na patelni rozgrzej oliwę z oliwek i rozsmaruj po całej powierzchni.
3. Ciasto przemieszaj, w razie potrzeby dodaj odrobinę wody.
4. Na patelnię wylej grubszą warstwę ciasta  niż przy smażeniu naleśników, dokładnie rozprowadź po dostępnej powierzchni.
5. Smaż z obu stron do uzyskania złocistego koloru pod przykryciem bo często ciężko go przerzucić na drugą stronę lub górę zapiekam w piekarniku wraz z owocami.

Sos:
2 miarki Fit Chocolate  do kupienia tutaj...
jogurt naturalny
Kod:Wojtigotuje15 daje wam 15% rabatu na produkty z Naturalmojo



wtorek, 8 sierpnia 2017

Fit Naleśniki z kurczakiem, pieczarkami i cebulką

Wartości odżywcze:

  • Energia: 561 kcal
  • Białko: 26 g
  • Tłuszcz: 24 g
  • Węglowodany: 55 g

Składniki:

  • Mąka pełnoziarnista - 0,5 szklanki (85 g)
  • Jaja - (19 g)
  • Oliwa z oliwek - 2,5 łyżki (19 g)
  • Woda mineralna - 0,5 szklanki (110 g)
  • Filet z piersi kurczaka - 0,5 porcji (45 g)
  • Pieczarki - 1,75 garści (95 g)
  • Cebula - 0,5 sztuki (35 g)

Sposób przygotowania:

Przygotowanie ciasta:
1. Mąkę, wodę oraz jaja wymieszaj ze sobą do uzyskania gładkiej konsystencji, odstaw na kilka minut.
2. Na patelni rozgrzej połowę ilości oliwy z oliwek i rozsmaruj po całej powierzchni.
3. Ciasto przemieszaj.
4. Na patelnię wylej cienką warstwę ciasta, dokładnie rozprowadź po dostępnej powierzchni.
5. Smaż z obu stron do uzyskania złocistego koloru.

Przygotowanie nadzienia:
1. Mięso dokładnie umyj, pokrój w kostkę i usmaż na rozgrzanej patelni z pozostałą ilością oliwy z oliwek.
2. Pieczarki umyj, obierz ze skórki i pokrój w cienkie plastry. Następnie duś je wraz z cebulką na patelni z odrobiną oliwy, aż pieczarki będą miękkie.
3. Mięso dokładnie wymieszaj z pieczarkami.
4. Na przygotowane naleśniki wyłóż nadzienie, a następnie całość złóż w ćwiartki.


piątek, 4 sierpnia 2017

Kaszotto z indykiem, burakiem i pomidorami

Wartości odżywcze:

  • Energia: 935 kcal
  • Białko: 54 g
  • Tłuszcz: 27 g
  • Węglowodany: 112 g

Składniki:

  • Filet z indyka - 1,75 porcji (170 g)
  • Oliwa z oliwek - 2,5 łyżki (21 g)
  • Kasza jęczmienna - 1 woreczek (100 g)
  • Burak - 1 duża sztuka (140 g)
  • Natka pietruszki - 2,5 łyżki (25 g)
  • Pomidory suszone - 2 garści (55 g)
  • Przecier pomidorowy - 0,5 szklanki (140 g)
  • Boćwina - 0,75 sztuki (25 g)

Sposób przygotowania:

1. Kaszę ugotuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu.
2. Filet z indyka pokrój w kostkę, podsmaż na rozgrzanej patelni z dodatkiem oliwy z oliwek.
3. Warzywa pokrój w kostkę i dodaj do indyka.
4. Dodaj przecier pomidorowy. Duś na małym ogniu 10 minut.
5. Dodaj ulubione przyprawy.
6. Duś 5-10 minut, od czasu do czasu mieszając.
7. Dodaj świeżą botwinę.
8. Dodaj kaszę. Wymieszaj. Całość posyp świeżą pietruszką.



Szukaj na tym blogu

35 kilo mniej