niedziela, 22 marca 2015

Zupa kalafiorowa z kaszą jaglaną

 Kalafior, kasza jaglana i brązowe spaghetti


Dzisiaj zupa kalafiorowa inaczej, ciekawe smaki bardzo sycąca szybka w wykonaniu gorąco polecam spróbować takiej wersji dla smakoszy.





składniki :

  • mix warzyw z kalafiorem na czele
  • por
  • duszona cebulka 
  • zielona pietruszka 
  • kasza jaglana 2 łyżki 
  • połamane brązowe spaghetti 
  • ziele angielskie, pieprz ziołowy,sól,czarny pieprz,rozmaryn,liść laurowy,czerwona papryka ja użyłem ostrej
  • kostka rosołowa może być domowej roboty

  1. Mix warzyw gotujemy z przyprawami porem i pietruszką dorzucamy 2 łyżki kaszy jaglanej i łamiemy na drobno brązowe spaghetti nie dużo, pod koniec dodałem jeszcze zieloną bazylię 
  2. Na patelni pokrojoną w kosteczkę cebulkę dusimy z pieprzem i majerankiem do miękkości i na brązowo 
  3. Kiedy zupa jest już gotowa wrzucamy wyduszoną cebulkę która zmieni kolor zupy na brąz jeśli jest tak potrzeba jeszcze możemy ją doprawić 
  4. W mojej główne zapachy to bazylia, którą dodałem na końcu i rozmaryn, na talerzu ozdobiłem zieloną pietruszką i posypałem mozzarellą

Smacznego ...


Tysiące artykułów spożywczych w promocji tutaj...

Szukaj na tym blogu

35 kilo mniej