Przejdź do głównej zawartości

Jak wytrwać na Diecie - sprawdź

 

Dlaczego tylko nieliczne kobiety na diecie potrafią osiągnąć piękną sylwetkę?

Poznaj sekret kobiet, które osiągają piękną sylwetkę i atrakcyjny wygląd na stałe, bez efektu jo-jo.

Masz problem z nadwagą, złym samopoczuciem, nie wytrzymujesz na dietach lub po prostu chcesz o siebie dbać i zdrowo się odżywiać?

Dlaczego warto zająć się tym problemem teraz?

Większość z nas żyje z dnia na dzień, dlatego nie przewidujemy konsekwencji, które związane są z ignorowaniem następstw tych problemów. Posłuchaj co się stanie, gdy nie zajmiesz się powyższymi problemami.

Po pierwsze choroby związane z otyłością, po drugie przybywanie kilogramów po trzecie problem efektu jo-jo.

Jeżeli nie ruszają Cię te argumenty to prawdopodobnie nie zależy Ci wystarczająco na zdrowiu, atrakcyjnym wyglądzie i dobrym samopoczuciu.

Jeżeli jednak chcesz wreszcie zmierzyć się z tą negatywną sytuacją czytaj dalej ten tekst.

Jak sobie z tym poradzić i osiągnąć w końcu swoją wymarzoną wagę bez efektu jo-jo?

Pomimo wspomnianych wcześnie problemów i nieprzyjemnych konsekwencji mam rozwiązanie perfekcyjnie dopasowane do Twoich potrzeb.

 

Z dumą przedstawiam Ci poradnik:
„Jak wytrwać na diecie”.
 

  KOD kuponu do koszyka to  WOJTI 

 

Nikt nie lubi lania wody, dlatego poznaj listę konkretnych korzyści

  • Dowiesz się jak przetrwać na każdej diecie
  • Dowiesz się jak nie mieć efektu jo-jo, w ten sposób osiągnięta waga zostanie już na stałe.
  • Zaczniesz zauważać jak miesiączka wpływa na Twoją wagę, to pozwoli Ci na uniknięcie frustracji i nerwów podczas stosowania diety
  • Odkryjesz jaka kaloryczność jest Ci potrzebna, dzięki temu będziesz lepiej gubić zbędne kilogramy.
  • Poznasz odpowiedź na pytanie: czy warto robić brzuszki?
  • Nauczysz się jak ważna jest woda i ile jej pić, to spowoduje, że efekty będą jeszcze lepsze.
  • Dowiesz się jak i kiedy się ważyć, dzięki temu zrozumiesz jak działa Twój organizm i przejdziesz bezpiecznie przez każdą dietę.
  • Poznasz sekrety, dlaczego masz ochotę na słodkie, dzięki czemu pierwszy raz w życiu będziesz miała je pod kontrolą
  • Odkryjesz w jaki sposób sen wpływa na odchudzanie i dlaczego to takie ważne.

Tylko teraz kupisz ebook w promocyjnej cenie!

Dlaczego ta inwestycja to okazja?

Inwestycja w Ebook to równowartość obiadu w Mc Donaldzie. Co według Ciebie da Ci lepszy zwrot?

Dostajesz tutaj informacje z pierwszej ręki od dietetyka z wieloletnim doświadczeniem, który na co dzień ma styczność z tymi problemami i wie jak sobie z nimi radzić. Dzięki temu moje Klientki skutecznie pozbywają się nadmiaru kilogramów i to na stałe.


Nazywam się Adam Stachowiak, jestem dietetykiem, psychodietetykiem, dyplomowanym dietocoachem. Certyfikowanym trenerem personalny, instruktorem i szkoleniowcem fitness. PASJONATEM zdrowego stylu życia!  

 

Od ponad 10 lat pomagam w zrzucaniu zbędnych kilogramów. Z moją pomocą schudło już ponad 3000 kobiet!

 

Zamów e- book z kodem kuponu WOJTI tutaj

Kup teraz, wpisz kod kuponu WOJTI i zgarnij bonus!

Jeśli teraz kupisz poradnik otrzymasz dodatkowo kilkanaście sprawdzonych, zdrowych, szybkich i prostych przepisów dietetycznych, z których również korzystam w pracy z Klientkami.

 

Z kodem WOJTI masz  rabat plus extra BONUS: kilkanaście sprawdzonych, szybkich i zdrowych przepisów dla lepszych efektów diety

 

Zamów e- book z kuponem  WOJTI tutaj  

Komentarze

Zobacz Top przepisy na Blogu

Fit przepis Makaron pełnoziarnisty z indykiem i brokułami w sosie czosnkowym

 Fit przepis Makaron pełnoziarnisty z indykiem i brokułami w sosie czosnkowym Odbierz kupon zniżkowy 100zł na sprawdzoną dietę tutaj Wartości odżywcze: Energia: 935 kcal Białko: 65 g Tłuszcz: 31 g Węglowodany: 101 g Składniki: Makaron pełnoziarnisty - 1,25 szklanki (110 g) Filet z indyka - 2 porcje (180 g) Oliwa z oliwek - 3 łyżki (23 g) Jogurt naturalny 2% - 0,75 szklanki (180 g) Brokuły - 0,5 sztuki (230 g) Czosnek - 2,5 ząbka (12 g) Zioła prowansalskie - 3 szczypty (3 g) - 1. Makaron ugotuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu. 2. Pierś z indyka umyj, pokrój i krótko grilluj na patelni na oliwie z oliwek. 3. Dopraw ziołami prowansalskimi, solą oraz pieprzem. 4. Brokuły wrzuć na wrzątek, blanszuj około 3-5 minut. 5. W osobnej miseczce zmieszaj jogurt, zioła prowansalskie, czosnek wyciśnięty przez praskę, sól i pieprz. 6. Makaron z indykiem podawaj z brokułami polanymi sosem jogurtowo-czosnkowym. Odbierz kupon zniżkowy 100zł na sprawdzoną dietę tutaj

Borówkowy shake spalający tłuszcz

  Borówkowy shake spalający tłuszcz  Składniki: Borówka amerykańska - 4 garście (200g) Korzeń imbiru, surowy - 1/8 sztuk (3g) Jogurt naturalny bez laktozy 2,5% Łowicz - 1 i 1/4 opakowania (250g) Maliny - 1 i 2/3 szklanki (200g) Oliwa z oliwek - 1/2 łyżki (5ml) Sposób przygotowania: Borówki oraz maliny opłukać i otrząsnąć z wody, a następnie włożyć je do dzbanka blendera. Dodać oliwe lub jogurt oraz imbir i dokładnie zmiksować. Udekorować owocami i listkami świeżej mięty. Przepis pochodzi z diety redukcyjnej dla kobiet od Dietetyka więcej informacji tutaj <<

Przepis na fit bułki pełnoziarniste

Oto Plan Od A Do Z Aby Zrobić Bułki Pełnoziarniste W 25 minut Skład: 400 g mąki pszennej np Melvit Razowa 20 g drożdży 200 ml ciepłej wody 3 łyżki oliwy lub oleju dodałem oliwę 1 łyżeczka soli dodałem sól himalajską szczypta cukru ja dodałem miodu fit bułki bez drożdży - zamiast drożdży soda oczyszczona 1 łyżeczka Przygotowanie: Mąkę przesiać przez sito do miski, wsypać cukier lub łyżeczkę miodu i sól, wymieszać. Dodać pokruszone drożdże, wymieszać Wlać wodę i wymieszać. Następnie zacząć wyrabiać ręką. Jeżeli jest za mało mąki, dosypać, ale ciasto nie powinno być twarde, tylko bardzo mięciutkie i elastyczne. Uformować kulę, przykryć ściereczką i odstawić w ciepłe miejsce na około 30-40 minut ja trzymałem ok 1 godziny. Ciasto podwoi swoją objętość. Wyłożyć ciasto na stolnicę i za pomocą nożyka podzielić na 6 równych części. Uformować kuleczki, ułożyć w odstępach (bułeczki rosną) i spłaszczyć. Odstawić na około 15-30min w ciepłe miejsce d

Przepis na zupę tajską od dietetyka

  Tajska zupa z kurczakiem i makaronem ryżowym - 1 porcja Składniki: Mięso z piersi kurczaka, bez skóry - 1/3 sztuki (67g) Cebula - 1/3 sztuki (46g) Czosnek - 2/3 ząbka (3g) Korzeń imbiru, surowy - 1/7 sztuki (13g) Kukurydza konserwowa Pudliszki - 1 i 1/4 łyżki (25g) Makaron ryżowy - 1/2 garści (20g) Mleczko kokosowe House of Asia - 7 i 1/3 łyżki (73ml) Olej rzepakowy - 2/3 łyżki (7ml) Papryka chili - 1/3 sztuki (7g) Papryka czerwona - 1/6 sztuki (38g) Papryka żółta - 1/4 sztuki (38g) Papryka chili, w proszku - 1/3 łyżeczki (1g) Kurkuma, mielona - 1/4 łyżeczki (1g) Papryka, w proszku - 1/3 łyżeczki (1g) Bulion rosołowy - 1 i 1/3 szklanki (320ml) Sposób przygotowania: Na rozgrzaną patelnie z olejem rzepakowym wrzucić starty imbir, przeciśnięty przez praskę czosnek i posiekaną chilli,podsmażyć 2 minuty. Następnie dodać posikaną na drobną kostkę cebulę, zeszklić ją i dodać pokrojonego w drobną kostkę kurczaka w przyprawach (ostra papryka, słodka, kurkuma) i paprykę pokrojoną w kostkę. Wsz

Kasza kuskus na słodko

 Kasza kuskus na słodko  Odbierz kupon zniżkowy 100zł na sprawdzoną Dietę tutaj  Kasza kuskus nie musi być wcale nudna i pozbawiona smaku często jem ją na słodko z bananem brzoskwinią rodzynkami i miodem skład: kasza kuskus brzoskwinia rodzynki  banan  miód mleko  cynamon  Kaszę kuskus wsypujemy do miseczki Gotujemy mleko  Kroimy banana w plastry brzoskwinię w kostkę Mlekiem zalewamy kaszę centymetr ponad jej powierzchnię wersja na gęsto  Jeśli kasza nie ma być mocno gęsta dolewamy jeszcze ciut mleka przyprawiamy cynamonem i łyżką miodu mieszamy Wrzucamy owoce  rodzynki  i pozostaje tylko delektować się smakiem Smacznego... Odbierz kupon zniżkowy 100zł na sprawdzoną Dietę tutaj