Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z wrzesień, 2021

Obiad fit na 3 sposoby

Mówi się, że jesteśmy tym, co jemy. Nie ulega wątpliwości, że sposób odżywiania ma znaczący wpływ na cały nasz organizm. Z pewnością warto wybierać posiłki, które nie tylko są smaczne i sprawiają nam przyjemność, ale także są zdrowe i pełne cennych składników odżywczych. Długo można by wymieniać korzyści, które niesie ze sobą zdrowa dieta. Świadomy wybór sposobu odżywiania może pomóc uniknąć wielu groźnych chorób bądź zahamować ich rozwój. Oczywiście, dieta nie pozostaje też bez wpływu na sylwetkę. Starannie skomponowane codzienne posiłki mogą sprawić, że twoja figura stanie się zgrabniejsza, a ty sam będziesz mieć więcej energii do życia. Pragniesz zacząć zdrową dietę, ale brakuje Ci pomysłów na obiady? Wypróbuj poniższe przepisy na Fit obiad.   Sycący makaron z kurczakiem dla osób aktywnych Makaron z dodatkami i sosem to łatwy sposób na szybki obiad. Ale jak go przyrządzić, by był także zdrowy? Polecamy przygotować go z pysznym sosem warzywnym. Będziesz potrzebować kil

Przepis na fit zupę

Zupa krem z białych warzyw (E: 399kcal, B o.: 15.77g, T: 26.32g, W o.: 31.71g) SKŁADNIKI:  Jaja kurze całe - 1 sztuka (50g) Cebula - 1/3 sztuki (40g) Czosnek - 1 ząbek (5g) Kalafior - 1/4 sztuki (200g) Olej rzepakowy - 2 łyżki (20ml) Pietruszka, korzeń - 1 sztuka (80g) Majeranek, suszony - 1 łyżeczka (3g) Pieprz czarny - 1 szczypta (1g) Seler korzeniowy - 1/4 sztuki (80g) Sól Himalajska Sante 350g - 1/5 łyżeczki (1g) Woda - 1 szklanka (240ml) Sposób przygotowania: Seler, pietruszkę i kalafior obrać i pokroić. Poddusić na oleju. Następnie zalać szklanką wody i dusić z wyciśniętym czosnkiem. Całość zmiksować i gotować jeszcze 5 minut z krążkami poszatkowanej cebuli dymki. Przyprawić i dodać ugotowane jajko.    

Fit słodycze na diecie

 Wprowadź Fit Słodkości do swojej diety Tanie, proste i BARDZO PYSZNE FIT SŁODKOŚCI – Nie musisz już wybierać między przyjemnością a szczupłą sylwetką.   Zdrowy styl życia nie musi być pasmem wyrzeczeń! Kontrola kalorii Tanie, proste i pyszne przepisy skomponowane tak, że każdy ma taką samą niską kaloryczność. Możesz je stosować bez wyrzutów sumienia   Unikniesz wyrzutów sumienia W końcu zdrowa, zbilansowana możliwość polepszenia sobie humoru bez wyrzutów sumienia  Te przepisy możesz wprowadzić do każdej diety! Zaskocz innych Zrobisz furorę wśród znajomych, każda słodycz wyjdzie Ci po mistrzowsku, bo jest prosta i łatwa w przygotowaniu 100% FIT Zaspokoisz zachciankę na słodkie w zdrowy i wartościowy sposób  

Naturalne spalacze tłuszczu!

Aby przyspieszyć proces odchudzania warto, aby Twoja codzienna dieta wprowadzała naturalne spalacze tłuszczu. To produkty, które poprawiają metabolizm, skutecznie oczyszczają organizm i pomagają spalić tkankę tłuszczową. Niekiedy nazywa się je również termogenikami. Zdaniem ekspertów obniżają one łaknienie i wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej nawet o 25%. Jakie są zatem najważniejsze naturalne spalacze tłuszczu?    Imbir i pieprz cayenne   W tym przypadku kluczowe znaczenie ma kapsaicyna,  a więc substancja aktywna wchodząca w skład pieprzu cayenne. Od dawna mówi się, że pikantne potrawy stymulują metabolizm i poprawiają krążenie krwi. Zmniejszają apetyt i sprawiają, że w organizmie odkłada się mniej tłuszczu. Podobnie jest z imbirem   Kawa   Okazuje się, że również i kawa przychodzi z pomocą w walce z nadprogramowymi kilogramami. Wszystko to za sprawą kofeiny o działaniu pobudzającym. Poprawia ona zdolności wysiłkowe i zmniejsza apetyt. Kawa przy okazji nasila aktywność szlaków m

Fit desery - Serek wiejski z gruszką

Serek wiejski z gruszką WARTOŚCI ODŻYWCZE: Energia: 375 kcal SKŁADNIKI: Serek twarogowy ziarnisty - 11 łyżek (250 g) Gruszka - 1 duża sztuka (170 g) Rodzynki - 1,5 łyżeczki (9 g) Cynamon - 2 szczypty (1 g) SPOSÓB PRZYGOTOWANIA: 1. Gruszkę umyj, pokrój w plasterki. 2. Dodaj do serka pokrojone plastry gruszki i rodzynki. 3. Całość posyp cynamonem.

Przepis na FIT kanapki

Kanapki z kurczakiem i awokado  (E: 400kcal, B o.: 20.9g, T: 13.29g, W o.: 55.1g)  SKŁADNIKI: Mięso z piersi kurczaka, bez skóry - 1/4 sztuki (50g) Awokado - 1/2 sztuki (70g) Pomidor - 1 sztuka (170g) Oregano, suszone - 1 łyżeczka (3g) Pieprz czarny - 3 szczypty (3g) Chleb graham - 2 i 2/3 kromki (80g) SPOSÓB PRZYGOTOWANIA: Pierś z kurczaka przyprawić, ugotować w małej ilości wody. Gdy kurczak przestygnie, pokroić w plasterki. Awokado umyć, przekroić i wydrążyć łyżeczką miąższ. Miąższem awokado posmarować chleb. Następnie ułożyć plastry kurczaka oraz pomidora. Przepis ze sprawdzonej DIETY dzięki której schudło już ponad 5500 kobiet  Napisz do nas na FACEBOOKU - tutaj 

Fit słodkośći Fit Desery - 140 fit przepisów od Dietetyka

140 Przepisów Na Fit Słodkości i Fit Desery Uzupełnij swoją dietę o zakazany owoc! Nie musisz już wybierać między przyjemnością a szczupłą sylwetką. Wybierz pakiet przepisów Uzupełnij dietę o fit słodkości i desery które poprawią jakość Twojej drogi do lepszej i zdrowszej sylwetki!

Fit słodkości - Koktajl malinowy

Koktajl malinowy  (E: 411kcal, B o.: 10.4g, T: 20.1g, W o.: 55.65g) Składniki: Natumi - Napój owsiany - 1 i 1/3 szklanki (300ml) Maliny - 1 i 2/3 szklanki (200g) Migdały - 2 łyżki (30g) SPOSÓB PRZYGOTOWANIA: Sposób przygotowania: Wszystkie składniki zmiksować.   Szukasz Skutecznej Sprawdzonej DIETY ? Sprawdź tutaj <<

Jakie są naturalne spalacze tłuszczu

Aby przyspieszyć proces odchudzania warto, aby Twoja codzienna dieta wprowadzała naturalne spalacze tłuszczu. To produkty, które poprawiają metabolizm, skutecznie oczyszczają organizm i pomagają spalić tkankę tłuszczową. Niekiedy nazywa się je również termogenikami. Zdaniem ekspertów obniżają one łaknienie i wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej nawet o 25%. Jakie są zatem najważniejsze naturalne spalacze tłuszczu?    Imbir i pieprz cayenne   W tym przypadku kluczowe znaczenie ma kapsaicyna,  a więc substancja aktywna wchodząca w skład pieprzu cayenne. Od dawna mówi się, że pikantne potrawy stymulują metabolizm i poprawiają krążenie krwi. Zmniejszają apetyt i sprawiają, że w organizmie odkłada się mniej tłuszczu. Podobnie jest z imbirem   Kawa   Okazuje się, że również i kawa przychodzi z pomocą w walce z nadprogramowymi kilogramami. Wszystko to za sprawą kofeiny o działaniu pobudzającym. Poprawia ona zdolności wysiłkowe i zmniejsza apetyt. Kawa przy okazji nasila

Przykładowa rozpiska diety od dietetyka

  Przykładowy dzień z diety od Dietetyka pani Moniki która postanowiła schudnąć. Dieta jest układana na podstawie Ankiety, którą każdy dostaje po jej zamówieniu.  Dzień z diety od Dietetyka   Naleśniki z owocami i solonym karmelem z daktyli - 1 porcja Śniadanie (E: 415kcal, B o.: 13.28g, T: 16.82g, W o.: 52.8g) Składniki: Jaja kurze całe - 1 sztuka (50g) Banan - 1/2 sztuki (60g) Daktyle drylowane Bakalland - 2/3 garści (25g) Mąka pszenna pełnoziarnista - pełne ziarno Lubella -1/4 szklanki (30g) Mleko UHT Polmlek łagodne bez laktozy - 1/5 szklanki (50ml) Olej rzepakowy - 1 łyżka (10ml) Sól Himalajska Sante 350g - 1/5 łyżeczki (1g) Woda - 1/3 szklanki (90ml) Sposób przygotowania: Solony karmel: do rondelka wrzucić daktyle, zalać wodą (tylko tyle, żeby były zakryte) i gotować ok. minutę, na małym ogniu. Odlać wodę, dodać łyżeczkę oleju, mleko, szczyptę soli i zmiksować wszystko na gładką masę. Wszystkie składniki na ciasto (jajko, mąkę, wodę, szczyptę soli i łyżeczkę oleju) porzą

Fit przepis na zapiekankę z kaszy jaglanej

Zapiekanka z kaszy jaglanej z warzywami Składniki: Jaja kurze całe - 1 sztuka (50g) Brokuły - 1/8 sztuki (50g) Cebula - 1/3 sztuki (33g) Kasza jaglana Sante - 1/3 szklanki (67g) Olej kokosowy - 2/3 łyżki (7ml) Pomidor koktajlowy - 3 i 1/3 sztuki (67g) Por - 1/3 sztuki (47g) Kurkuma, mielona - 1/4 łyżeczki (1g) Pieprz cayenne - 1 szczypta (1g) Sól Himalajska Sante 350g - 1/5 łyżeczki (1g) Sposób przygotowania: Kaszę jaglaną przepłukać pod zimną bieżącą wodą, przelać wrzątkiem. Gotować 20 minut w osolonej wodzie w stosunki 1:2 (jeśli woda szybko się wchłonie, trzeba dolać). Następnie odstawić na bok, pod przykrywką. Na patelni rozgrzać olej kokosowy bądź rzepakowy. Dorzucić pokrojoną drobno cebulę, por oraz brokuł podzielony na różyczki. Ugotowaną kaszę oraz surowe jajka lekko zblendować (kasza nie powinna zmienić swojej konsystencji). Następnie dodać warzywa i przyprawy. Całość wymieszać drewnianą łyżką. Przełożyć powstałą masę do foremki. Na wierzch położyć pomidorki kokt